SKUPINOVÝ FOTOGRAFICKÝ WORKSHOP

Termín: 9-11 október 2020 | MALÁ FATRA

Termín: 11-13 december 2020| MALÁ FATRA

Srdečne Vás pozývam na skupinový fotografický workshop zameraný na vizuálny postproces a technické spracovanie denných a nočných krajinkárskych fotografií.

V intenzívnom kurze sa môžete sa tešiť na podrobné prezentácie, návody, tipy a rozsiahle praktické ukážky spracovania Landscape & Nightscape fotografií.

Krok za krokom si vysvetlíme technické a kreatívne „know-how“ pre dosiahnutie vizuálne príťažlivých krajinkárskych fotiek. To všetko podporené fotením v atraktívnej prírode národného parku Malá Fatra v spoločnosti rovnako zanietených fotografov a fotografiek.

Počet účastníkov: 8

Miesto ubytovania: Terchová

Miesto fotenia: Národný park Malá Fatra

Doprava: individuálna/spoločná

Cena za workshop: 149,-Eur/ 3990,-Kč 

V čom je workshop jedinečný:

  • svojim zameraním ponúka tento workshop rozsiahle informácie potrebné pre snímanie a editáciu Landscape a Nightscape fotografií 
  • hodiny prezentácií podporené názornými ukážkami fotografických techník a postupov priamo v PC
  • ku všetkým metódam a tipom dostane každý účastník tlačené tutoriály, z ktorých je možné kedykoľvek čerpať a postupovať pri úpravách
  • novinkou sú videotutoriály, v ktorých sa venujem vizuálnym a technickým úpravam
  • účasť na niektorom z ďalších workshopov máte zadarmo! netreba za tým hľadať žiadny háčik - kurz je dosť rozsiahly, postupne nabaľujem nové techniky, pribúdajú ďalšie videotutoriály, before-after ukážky 

Čomu sa budeme venovať:

  • základné nastavenia fotoaparátu pred fotením dennej a nočnej fotografie
  • princípy a úskalia pri komponovaní krajinkárskej fotografie
  • skladanie veľkoformátových panoramatických záberov
  • Manual Exposure Blending, Focus Stacking, Time Blending  
  • typy a riešenie problémov pri snímaní a editácií panorám
  • typy, triky a metódy pre maximalizovanie obrazovej kvality
  • kompletné návody a ukážky spracovania krajinkárskych fotografií
  • množstvo sofistikovaných metód pre vytvorenie technicky a vizuálne nadpriemernej krajinkárskej fotografie
  • pokročilé odšumovanie nočnej krajiny a hviezdnej oblohy
  • editácia startrails a mliečnej dráhy
  • doostrenie a ukladanie snímok pre webovú prezentáciu a veľa iných

Fotenie v teréne:

Hlavnou prioritou je poskytnúť Vám komplexné know-how a vedomosti, z ktorých budete môcť profitovať pri Vašich budúcich foto-expedíciách a následných editáciách fotografií. Ak to počasie dovolí, nevynecháme však ani fotenie v atraktívnej Malofatranskej prírode. Rád by som s Vami navštívil okolie Veľkého Rozsutca, Stohu, Osnice, Chlebu, či fotogenické Jánošíkové diery. Pohľady z týchto miest sú výnimočné a ponúkajú výborné možnosti na fotografovanie. Na konktrétnych miestach sa vždy dohodne celá skupina a sú na báze dobrovoľnosti.

Ubytovanie:

Ubytovanie sa nachádza v novopostavenom rodinnom penzióne v obci Terchová. Všetky izby majú kúpeľňu, WC a na každom poschodí sa nachádza kuchynka. V dome je priestranná spoločenská miestnosť, ktorá je vhodná na prezentácie a teoretickú výuku. Internetové pripojenie je v každej izbe. Ubytovanie je na vysokej úrovni. Cena za ubytovanie je 18 Eur/noc. Parkovanie priamo v objekte. Presné informácie e-mailom.

Pre koho je kurz určený:

Kurz je určený pre mierne pokročilých začiatočníkov a skúsených fotografov, ktorí sa chcú naučiť technikám zachytenia a spracovania postprocesovo náročných žánrov s dôrazom na čo najlepšiu obrazovú kvalitu a najvhodnejšiu kompozíciu. Vítaní sú všetci, ktorí majú záujem si rozšíriť nové obzory a spoznať ľudí zanietených pre krajinkársku fotografiu.

Cena kurzu zahrňuje:

Lektorské vedenie v priebehu celého workshopu, viac ako 100 stranové písomné tutoriály s podrobnými návodmi a typmi, prednášky, diskusie a praktické ukážky spracovania fotografií na PC. Ďalší workshop zadarmo.

Ostatné náklady:

V cene kurzu nie je zahrnuté ubytovanie, doprava a prípadná jazda lanovkou.

Odporúčané vybavenie:

Digitálna zrkadlovka so širokouhlým objektívom, samozrejme môže byť aj teleobjektív, náhradné batérie, statív, diaľková spúšť, čelovka a teplé oblečenie.

Darčekový poukaz:

Fotografické workshopy môžete taktiež venovať formou DARČEKOVÉHO POUKAZU a potešiť, tak svojho blízkeho.

Buďte dobrí v tom, čo vás baví a posunťe svoju tvorbu o niekoľko levelov vyššie!

Teším sa na Vás!

Na fotografický kurz sa môžete prihlásiť prostredníctvom ONLINE PRIHLÁŠKY. Do poznámky prosím uveďte termín, o ktorý máte záujem. Alebo mi napíšte na email: martindodrv@gmail.com